woensdag 4 juni 2014

Selfie

Jawel, een selfie. But no worries, ik ben niet van het type dat de hele dag selfies maakt en dan elke 5 minuten gaat checken hoeveel likes dat heeft opgeleverd. Sterker nog, deze foto is gemaakt bij hoge uitzondering. Maar ik heb besloten mijn allerallereerste blogpost eens even lekker te wijden aan mezelf.
Ik ben een persoon van tegenstellingen met een voorliefde voor mode die nét niet iedereen draagt. Onzeker, maar af en toe ongelooflijk overtuigd van de fantastischheid van mijn eigen ideeën, mollig (van onderen), slank (van boven), geen meisje, geen vrouw, maar toch echt wel van het vrouwelijk geslacht, een kind maar toch volwassen en eigenlijk gewoon niet zo heel erg goed te beschrijven.
Binnenkort vind je hier creatieve frutsels, outfits-van-de-dag en random nieuwtjes over mijn leven.

P.S. Het is de oplettende kijker vast opgevallen dat mijn arm niet vol in beeld is om de camera vast te houden, lang leve de zelfontspanner. Wat vinden jullie? Is een zelfontspannerfoto ook een selfie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten