vrijdag 27 juni 2014

Pennymeisje

Stiekem, héél stiekempjes vind ik het prachtig om model te spelen en ben ik best wel een pennymeisje. Nuja, een semi-pennymeisje.

Kennen jullie het paardenblad Penny? Een magazine voor lieve kleine meisjes die hun kamer vol hebben hangen met paardenposters en het liefst de hele dag pony's invlechten met roze strikjes.. Nu is de tijd dat mijn kamer vol hing met posters van random paarden lang, heel lang geleden en de tijd dat ik pony's invlocht met roze strikjes er überhaupt nooit geweest, maar bij de resultaten van de fotoshoot die ik met mijn paardenvriendinnetje had gedaan komt het pennymeisje in mij spontaan naar boven. <3



Straalt het pennymeisje er niet vanaf?

De in mijn ogen állermooiste foto heb ik voor het laatst bewaard, deze komt op canvas in mijn woonkamer te hangen.
Welke foto vinden jullie het allermooist?

De foto's zijn gemaakt door Marlies Trap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten