dinsdag 17 juni 2014

Provisorisme


Headband - DIY 
Top - H&M
Shorts - H&M
Scarf/belt - DIY
Shoes - Sacha

Als provisorisme een woord was, was het waarschijnlijk mijn tweede naam. Ik houd ervan om creatief bezig te zijn, maar ergens is het ook wel een beetje mij om het niet al te professioneel in elkaar te knutselen en het na een dag uit elkaar te zien vallen. Gelukkig zijn er ook makkelijke projecten en knutsel ik alleen voor mezelf, dus niemand anders zit met mijn troepjes opgescheept. Maar er zijn dingen die ik wel kan, dus zo gauw er een DIY volgt wordt het er één die niet meteen uit elkaar valt, I promise.

Maar hoe kom ik daar precies bij, provisorisme.. Je snapt natuurlijk al lang dat ik dat zelf bedacht heb. Als ik iets nogal onprofessioneel en amateuristisch in elkaar flans, is het nogal provisorisch. Like this;

PROVISORISCH


1) Aards 2) Even snel 3) Kortstondig 4) Provisioneel 5) Temporeel 6) Tijdelijk 7) Tussentijds 8) Voorbijgaand 9) Voorlopig 10) Voorshands 11) Zolang 

(bron: encyclo.nl)

Nu is mijn definitie eigenlijk meer dat iets een beetje el cheapo in elkaar is geknutseld, maar je begrijpt het idee.

Van mijn mama kreeg ik een superleuk gehaakt sjaaltje cadeau op de jaarmarkt in Scherpenzeel, en ik had meteen in mijn hoofd wat daarmee moest. Ik heb er een stuk tussenuit gehaald om een haarband mee te maken (die inmiddels uit elkaar is gevallen =D), en de rest weer provisorisch aan elkaar geknutseld en door een shorts geregen. Wat vinden jullie van de outfit?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten